De basisprincipes van Hugo Boss
Het antwoord ligt in de basisprincipes van het modeconcern: product leadership, market intimacy en operational excellence. Boss brengt producten op de markt die consumenten fascineren, aldus Boss. Om dat te bereiken, zorgt het sterk internationaal georiënteerde bedrijf voor extreme marktnabijheid en consumer insight.
Geen enkele modefirma heeft zoveel showrooms in zoveel landen als Boss. Met de feedback van medewerkers in de 100 belangrijkste modemetropolen ter wereld, wordt een collectieraamwerk gemaakt, waarin voor alle collecties wordt vastgelegd wat de consument volgens Boss van het modeconcern verwacht.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDaarbij werkt Boss er hard aan ‘best in class’ te zijn in alle onderdelen van het businessproces, van inrichting van de shops tot het creëren van printcampagnes. Daartoe wordt ook sterk geïnvesteerd in de processen en de IT-basis.
Bron: Absatzwirtschaft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid