Overslaan en naar de inhoud gaan

De basisprincipes van Hugo Boss

Wat maakt Hugo Boss AG uit Metzingen, producent van mannenkleding, vrouwenkleding en accessoires, zo succesvol?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het antwoord ligt in de basisprincipes van het modeconcern: product leadership, market intimacy en operational excellence. Boss brengt producten op de markt die consumenten fascineren, aldus Boss. Om dat te bereiken, zorgt het sterk internationaal georiënteerde bedrijf voor extreme marktnabijheid en consumer insight.

related partner content for mobile comes here

Geen enkele modefirma heeft zoveel showrooms in zoveel landen als Boss. Met de feedback van medewerkers in de 100 belangrijkste modemetropolen ter wereld, wordt een collectieraamwerk gemaakt, waarin voor alle collecties wordt vastgelegd wat de consument volgens Boss van het modeconcern verwacht.

Daarbij werkt Boss er hard aan ‘best in class’ te zijn in alle onderdelen van het businessproces, van inrichting van de shops tot het creëren van printcampagnes. Daartoe wordt ook sterk geïnvesteerd in de processen en de IT-basis.

Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in