Europese mobiele telefoniemarkt groeit door


De markt, die bestaat uit traditionele en de uitgebreidere multifunctionele mobiele telefoons steeg van 40,5 miljoen verkochte telefoons in het derde kwartaal van 2005 naar 44,1 miljoen.
De groei komt voornamelijk door de sterke concurrentie in het topsegment van de mobiele telefonie met media- en beeldmogelijkheden, de gezonde recycle-cyclus en het sterke prepaidsegment.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoewel de markt van de de telefoons met de uitgebreide mogelijkehden (e-mail, internet, agenda, mediaplayer etc.) in de eerste helft van 2006 iets minder hard groeide dan verwacht, neemt het nu zo’n 8 procent van de totale markt van mobiele telefoons voor zijn rekening.
IDC verwacht dat de concurrentie in dit segment in het vierde kwartaal van dit jaar en begin 2007 nog verder zal toenemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid