Heineken en Postbank sponsoren 'Mijn tent is top'
In dit programma staat het starten van een eigen horecaonderneming centraal. Vier koppels die een eigen zaak in de horeca willen beginnen, worden met de camera's gevolgd. Vanaf half januari is in twaalf afleveringen te zien hoe het deze startende ondernemers in vier verschillende grote steden in Nederland vergaat.
Ze worden gevolgd vanaf het eerste moment dat zij de sleutel krijgen van hun pand tot aan het moment dat hun horecabedrijf wel of niet een goedlopende zaak is. Tijdens dit proces worden de koppels beoordeeld door een officiële jury onder leiding van Herman den Blijker en door het publiek.
Frank Eijken, cco RTL Nederland is blij dat RTL Nederland voor dit programma kan rekenen op twee grote partijen als Heineken en de Postbank: ‘Deze samenwerking is een mooi voorbeeld van drie grote marktpartijen die de krachten bundelen om zowel de consument als de ondernemer multimediaal te bereiken.’
De Postbank voorziet de ondernemers van een zakelijke rekening en middelen om hun bankzaken te regelen. Heineken is als sponsor van dit programma betrokken bij de horecalocaties, als ondersteuning voor de koppels en als leverancier van bier en andere dranken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid