Ups & downs op het spoor
Waren we net lekker op gang met het presenteren van de NS 'Visie 2020' op de bereikbaarheid van Nederland aan de Haagse politiek en dan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Als reeds eerder vermeld op deze blog, hebben we onze communicatie sinds dit jaar gebaseerd op drie van de zes Reputation Drivers uit Van Riel's RQ. We willen NS prominenter profileren op 'Visie & leiderschap' en op onze 'Maatschappelijke rol'; binnen de driver 'Producten & diensten' beogen we vooral de positie van de trein als slimme keuze naast de auto meer invulling te geven. De eerste imago-ontwikkelingen die we daarin meten zijn hoopgevend, maar nu dus eerst weer even brandjes blussen. Volop bedreigingen om weer kansen van te maken, zullen we maar zeggen ...
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid