Overslaan en naar de inhoud gaan

Blitzblum creative director MTV Networks

Robin Blitzblum treedt per 1 december 2006 in dienst bij MTV Networks als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blitzblum begon bij Bartels Verdonk als assistent art director. Verder werkte hij als art director bij Cato Johnson en nog een jaar bij Wunderman Cato Johnson. Na een jaar freelancen begon Blitzblum in 1996 bij Borremans&Ruseler als creative director/partner. Borremans&Ruseler werd in 1999 verkocht aan Draft, waar hij tot nu als creatief directeur werkte. Hij werd diverse malen bekroond met reclameprijzen.

related partner content for mobile comes here

‘Dat MTV Networks Productions Robin Blitzblum heeft gevraagd het team Creative & Design te versterken en te leiden, geeft aan hoe serieus het ontwikkelen van multimediale concepten voor adverteerders en zenders wordt genomen', aldus Pieter Haasnoot head of productions MTV Networks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in