Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Nima Marketing Jaarprijs

De jury van de Nima Marketing Jaarprijs 2006 heeft uit een shortlist van 15, 4 organisaties genomineerd: Albert Heijn, Gsus, Hyves en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nima Marketing Jaarprijs is een kwaliteitsprijs op het gebied van marketing. De prijs wordt uitgereikt aan de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is.
Op de shortlist stonden naast de genomineerden ook Bugaboo, Danone, Gemeente Amsterdam (I Amsterdam), H&M, IBM, Happinez, NRC Next, T-Mobile, Unilever, Viktor & Rolf, VisionClinics en Volvo.

related partner content for mobile comes here

De jury bestaat uit jury-voorzitter Herwin van den Berg (Heineken), vice-voorzitter Muriël Arts (Talpa/Nima Bestuurslid) en vanuit het bedrijfsleven Stephan van Kruisselberge (TomTom), Franc Reefman RM (Friesland Foods Western Europe), Colette Cloosterman-Van Eerd (Jumbo Supermarkten), Martijn Gleijm (Gleijm & van der Waart) en René Repko (Hema).
Vanuit het Register voor Marketeers: Paul Postma RM (Paul Postma Consultancy) en Annette Ottolini RM (Waternet) en vanuit de wetenschap: Prof. Dr. Ruud Frambach (VU Amsterdam) en Prof. Dr. Eric Waarts RM (Erasmus Universiteit). Vanuit de media: Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Léon Bouwman (Adformatie), Paul de Gram (Business) en Gerrit-Jan Bomhof RM (AD Nieuwsmedia).

De Nima Marketing Jaarprijs 2006 wordt komende donderdag uitgereikt tijdens het
Societal Event (het jaarlijkse Galafeest van het Nima) in Grand Hotel Huis ter Duin te
Noordwijk aan Zee.
Zie ook: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in