Nominaties Nima Marketing Jaarprijs
De Nima Marketing Jaarprijs is een kwaliteitsprijs op het gebied van marketing. De prijs wordt uitgereikt aan de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is.
Op de shortlist stonden naast de genomineerden ook Bugaboo, Danone, Gemeente Amsterdam (I Amsterdam), H&M, IBM, Happinez, NRC Next, T-Mobile, Unilever, Viktor & Rolf, VisionClinics en Volvo.
De jury bestaat uit jury-voorzitter Herwin van den Berg (Heineken), vice-voorzitter Muriël Arts (Talpa/Nima Bestuurslid) en vanuit het bedrijfsleven Stephan van Kruisselberge (TomTom), Franc Reefman RM (Friesland Foods Western Europe), Colette Cloosterman-Van Eerd (Jumbo Supermarkten), Martijn Gleijm (Gleijm & van der Waart) en René Repko (Hema).
Vanuit het Register voor Marketeers: Paul Postma RM (Paul Postma Consultancy) en Annette Ottolini RM (Waternet) en vanuit de wetenschap: Prof. Dr. Ruud Frambach (VU Amsterdam) en Prof. Dr. Eric Waarts RM (Erasmus Universiteit). Vanuit de media: Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Léon Bouwman (Adformatie), Paul de Gram (Business) en Gerrit-Jan Bomhof RM (AD Nieuwsmedia).
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
De Nima Marketing Jaarprijs 2006 wordt komende donderdag uitgereikt tijdens het
Societal Event (het jaarlijkse Galafeest van het Nima) in Grand Hotel Huis ter Duin te
Noordwijk aan Zee.
Zie ook: Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid