Na narrow casting nu ook personal casting!
door gastblogger Arjan Kapteijns van ProjectX

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwste manier om jongeren te bereiken is 'personal casting'. Zo is in april van dit jaar in Nederland het concept BellenMetBAS geïntroduceerd. Bellen Met BAS beloont jongeren voor het lezen van SMS-jes en in de toekomst MMS-jes. In ruil daarvoor krijgen ze bel/SMS tegoed of cash. Sony Playstation, Walibi en Pathé schijnen het medium al gebruikt te hebben!
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook in de USA introduceerde Virgin Mobile in mei van dit jaar een soortgelijk concept: Sugarmama. Ook hier kunnen bellers gratis belminuten verdienen door advertenties op hun mobieltje te bekijken of door daarop te reageren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Arjan Kapteijns
Project X
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid