
Stichting Internetreclame maakte melding van een aantal belangrijke veranderingen in haar statistiek met ingang van de tellingen van oktober 2006, zoals toevoeging van een offline populatie waardoor het bereik van websites ineens met grofweg een kwart gemiddeld daalt. Maar een andere verandering, zeker zo belangrijk, is al in september (in stilte?) doorgevoerd: afscheid van de pageview als telling.
U kunt er uitgebreid over lezen bij Planet Multimedia. Daar heb ik me ook even uit de naad gewerkt om uit de excel-staten nieuwe top 25's samen te stellen voor bereik en (nu) aantal bezoeken.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe nieuwe tellingen kosten Marktplaats een toppositie. en Talpa passeert RTL...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee