Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch doet crowd-advertising met oproep om 'plopfilmpjes' te uploaden voor jubileumcommercial

Grolsch' 400-jarig jubileum wordt gevierd met een eenmalige commercial waarin het plopgeluid van de 'iconische' beugelfles centraal staat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 11 mei aanstaande om precies 16.15 uur, proost Grolsch op haar 400-jarige jubileum. Voor dit jubileum ontwikkelt Grolsch een eenmalige jubileumcommercial. Daartoe roept Grolsch vanaf vandaag iedereen van 18 jaar en ouder op om met een smartphone of camera een korte video te maken van het ploppen (openen) van de door Grolsch &;iconisch&; genoemde beugelfles, en deze vervolgens te uploaden op .

related partner content for mobile comes here

Grolsch: &;Een selectie van deze video’s schittert in de jubileumcommercial die eenmalig op 11 mei 2015 om 21.00 uur integraal vertoond wordt op de meeste Nederlandse televisiekanalen. Met dit initiatief proost Grolsch samen met heel Nederland op haar 400-jarige jubileum, dat gedurende het hele jaar gevierd wordt.&; De jubileumcommercial wordt geproduceerd door mediabureau MEC in samenwerking met TowelMedia.

Naast de eenmalige ‘plop’ jubileumcommercial, lanceert Grolsch binnenkort een nieuwe tv-commercial.

Grolsch heeft speciaal voor de inzenders een tutorial video gemaakt, met aanwijzingen op een video eruit te laten springen:


Grolsch viert 400 jaar karakter
Vakmanschap en karakter, twee pijlers die al sinds de oprichting in 1615 tot het DNA van Grolsch behoren, staan centraal tijdens de jubileumcampagne. Om 400 jaar vakmanschap en karakter te vieren, maakt Grolsch komend jaar een reis door de tijd met in de hoofdrol de karakters die het bedrijf groot hebben gemaakt. Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen waarmee Nederlanders worden meegenomen in de rijke historie van de brouwerij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in