Overslaan en naar de inhoud gaan

Ewoudt Boonstra en David Snellenberg maken campagne voor Creatie

Het thema van de campagne is: L x B x H, 'Creatie gaat dieper, hoger en breder'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag verschijnt tijdens de ADCN-uitreiking het nieuwste nummer van Creatie, waarvan het nieuwe, 16-koppige ADCN-bestuur gasthoofdredacteur is. Het thema is The Art of Creative Breakthroughs.

related partner content for mobile comes here

Hoe komen baanbrekende ideeën tot stand? Welke methoden helpen bij het ontluiken van creatief talent en het ontwikkelen van grensverleggende concepten? Het ADCN-bestuur onder leiding van managing director Dinesh Sonak heeft hierop in woord, beeld en vorm antwoord gegeven. MediaMonks heeft een aan het nummer toegevoegd.

Tegelijkertijd lanceert Creatie een campagne die de inhoud van het magazine – letterlijk – uitvergroot. Ewoudt Boonstra van Boonstra & Associates en David Snellenberg van Dawn zijn verantwoordelijk voor het concept. Snellenberg: ‘Alles draait om het nieuwe thema L x B x H. Wat de definitie is van inhoud. Daar heeft het bij Creatie altijd om gedraaid, maar nu nog nadrukkelijker. Daar heeft het vak in onze snel veranderende tijden steeds meer behoefte aan. Creatie mag wel wat meer opvallen.’

‘Het is een regel die je alleen begrijpt als je hem begrijpt’, zegt Boonstra met een knipoog over L x B x H. ‘De gedachte staat niet alleen voor inhoud, maar vooral meer inhoud. Creatie gaat dieper, hoger, breder en verder. Dat is interessant voor iedereen die een rol speelt in de creatieve industrie; van creatieven tot marketeers.’

Hoofdredacteur van Creatie, Nils Adriaans, is blij met het werk: ‘Echt goede creatieven leggen de lat altijd ’n tikkie verder; ze bewegen letterlijk L x B x H. Ze gaan dieper, hoger, breder en verder. Tot je er soms bijna gek van wordt. Met Creatie wil ik ook vérder gaan.’

De campagne, met als pay-off ‘Leer van de besten’, bestaat uit print-/outdoor-uitingen, een animatie, digitale componenten en een verrijkt Creatie logo.

Bekijk hier de video van de campagne:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Credits
Campagne: Ewoudt Boonstra () en David Snellenberg (Dawn)
Illustraties: Andreas Samuelsson
Animatie: Rens Wegerif
Geluid: Rimer London
Banners: André Rood / MediaMonks

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in