Overslaan en naar de inhoud gaan

FHV's Mark Müller stapt over naar Achtung!

Na 15 jaar wordt de executive creative director van FHV BBDO per 1 juni partner bij Achtung!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met Mervyn ten Dam, Daniël Sytsma, Gaston Serpenti en Pascal Rotteveel zal Mark Müller de creatieve directie van Achtung! vormen.

related partner content for mobile comes here

Bij FHV BBDO deed Müller ruim 15 jaar ervaring op met het bouwen van merken als Interpolis en Hi. De recente G-Star-campagne ‘Raw for the Oceans’, die hij met Part of a Bigger Plan maakte, werd in Cannes bekroond met een Grand Prix.

Met de komst van Müller denkt Achtung! haar slagkracht in het bouwen van merken dan ook aanzienlijk te kunnen vergroten.

Dick Buschman licht toe: ‘We geven daarmee antwoord op de toenemende vraag van onze opdrachtgevers naar enerzijds branded stories - van commercials tot branded content zoals Vodafone Concert - en anderzijds branded services - van digitale diensten tot netwerkplatformen zoals Philips Brush Busters.&;

Müller treedt ook toe tot het dagelijks management van het bureau, dat verder bestaat uit Mervyn ten Dam, Daniël Sytsma, Boris Nihom en Dick Buschman.

Buschman: ‘We denken dat we met dit team en onze werkwijze aansluiting vinden bij merken die creativiteit, media en technologie in de volle breedte omarmen.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in