Overslaan en naar de inhoud gaan

ContentKings versterkt zich met Marja Koster

Per 1 april start Koster als management consultant bij het communicatie-adviesbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koster was directeur van Relevance en vertrok onlangs na de fusie met Coloursgroep/Lectric. Haar keuze voor is mede ingegeven door een toenemende trend onder klanten om onafhankelijk en gespecialiseerd advies in te winnen voor complexe online vraagstukken.

related partner content for mobile comes here

Rob Punseslie, oprichter en directeur ContentKings: &;Wij ondersteunen de ontwikkeling van een klant met contentstrategie, contentontwerp en implementatie. De nieuwe kennis over échte vragen van gebruikers laten we landen bij de klant. Dat leidt tot echte antwoorden en een duurzame verbetering van de digitale organisatie als geheel. Ook een half jaar na oplevering blijft de content relevant. Marja Koster is dan ook de perfecte match bij onze ambitie om onze marktpositie als onafhankelijke experts en uitvoerders te verstevigen.&;

Marja Koster: &;Ik kende ContentKings al veel langer. Het is een interessant team van kritische denkers en doeners, met een hoogwaardige klantenlijst. Voor mij de ideale voedingsbodem voor het vak.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in