AutoWeek stelt content director aan
Walter van Maren (42) moet de positie van het automotive media cluster verder uit gaan bouwen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Maren werkte eerder bij onder meer ID&T (Slam!), Vodafone, KPN en Avro. Wouter Kleinjan, Brand Director Automotive: 'Walter is een professional met ervaring in print, digitale content en media. Hij heeft brede kennis van en ruime ervaring met het succesvol ontwikkelen van vernieuwende content-concepten en contentexploitatie.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Walter van Maren zegt: 'Ik kijk er naar uit om samen met het redactieteam de leidende positie van AutoWeek op het gebied van autonieuws en inspiratie verder uit te bouwen en vooral ook het crossmediale domein verder te ontwikkelen.'
Van Maren is als content director de opvolger van Robert van den Ham, die vorig jaar vertrok en nu uitgever is bij VI.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid