Overslaan en naar de inhoud gaan

AutoWeek stelt content director aan

Walter van Maren (42) moet de positie van het automotive media cluster verder uit gaan bouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Maren werkte eerder bij onder meer ID&T (Slam!), Vodafone, KPN en Avro. Wouter Kleinjan, Brand Director Automotive: &;Walter is een professional met ervaring in print, digitale content en media. Hij heeft brede kennis van en ruime ervaring met het succesvol ontwikkelen van vernieuwende content-concepten en contentexploitatie.&;

related partner content for mobile comes here

Walter van Maren zegt: &;Ik kijk er naar uit om samen met het redactieteam de leidende positie van AutoWeek op het gebied van autonieuws en inspiratie verder uit te bouwen en vooral ook het crossmediale domein verder te ontwikkelen.&;

Van Maren is als content director de opvolger van Robert van den Ham, die vorig jaar vertrok en nu uitgever is bij VI.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in