Orchestra is uitgespeeld


Reclamebureau Orchestra van de oprichters Bela Stamenkovits, Ed Stibbe, Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder wordt per 1 mei opgeheven.
Van een faillissement is geen sprake, wel van 'een onoverkomelijke terugval van de business', zo meldt het bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOrchestra kwam met de komst van Ed Stibbe in 2011 voort uit 2010Amsterdam, dat in 2008 startte als 2008Amsterdam.
De partners en medewerkers - in totaal acht mensen - zullen de komende maand in goede harmonie hun eigen weg gaan.
Mede-oprichters en creative directors Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef keren terug naar TBWA\Neboko, het bureau dat ze in 2008 verlieten om 2008Amsterdam op te richten, en waar ze veelbekroond werk maakten.
Memorabele campagnes van SSSS&Orchestra cq Orchestra van de laatste jaren zijn onder meer de Hunkemöller-campagne met Sylvie Meis, de campagne voor Van Gils als sponsor van de KNVB en wilde leeuwen, en de meest recente: de Kliekipedia-campagne voor SIRE.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid