Overslaan en naar de inhoud gaan

Orchestra is uitgespeeld

De naamswijziging van SSSS&Orchestra heeft het bureau niet kunnen redden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Orchestra van de oprichters , , en wordt per 1 mei opgeheven.

related partner content for mobile comes here

Van een faillissement is geen sprake, wel van &;een onoverkomelijke terugval van de business&;, zo meldt het bureau.

Orchestra kwam met de komst van Ed Stibbe in 2011 voort uit 2010Amsterdam, dat in 2008 startte als .

De partners en medewerkers - in totaal acht mensen - zullen de komende maand in goede harmonie hun eigen weg gaan. 

Mede-oprichters en creative directors Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef keren terug naar TBWA\Neboko, het bureau dat ze in 2008 verlieten om 2008Amsterdam op te richten, en waar ze veelbekroond werk maakten.

Memorabele campagnes van SSSS&Orchestra cq Orchestra van de laatste jaren zijn onder meer de -campagne met Sylvie Meis, de campagne voor als sponsor van de KNVB en wilde leeuwen, en de meest recente: de .

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in