Overslaan en naar de inhoud gaan

Supersteil sluit aan bij TamTam

De digital agencies gaan onder één organisatie verder, maar blijven onder eigen merk opereren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Rotterdamse bureau Supersteil, opgericht in 2007, werkt met veertien medewerkers voor klanten als Pathé, Coolblue, Aegon, RET, Sitecom en Winkelstraat.nl. Als digital agency met een passie voor interactie, ligt de focus voornamelijk op user experience design en het bieden van pixel perfect, multi-device oplossingen. 
 
TamTam is een full service digital agency met kantoren in Amsterdam, Delft en Utrecht. 130 medewerkers werken voor klanten als Oxxio, UPC, HBO, Mojo Concerts, Nationale Opera & Ballet en Artsen zonder Grenzen. De focus van TamTam ligt op digital service design. Oftewel digital experiences ontwikkelen die een glimlach op je gezicht toveren. 
 
Paul Manuel (TamTam, foto): &;Wij richten ons op digital service design experiences die consumenten een gevoel van relevantie geven en een glimlach op gezichten toveren. Met de overname van Supersteil kunnen we nog beter op deze beweging inspelen. De expertise op het gebied van user experience en het kunnen denken in alle relevante online touchpoints versterkt onze positie op de Nederlandse markt.&;
 
Glyn Duijzer (Supersteil): &;De aansluiting bij TamTam versterkt onze slagkracht. Het biedt ons de mogelijkheid om onze plannen en ambities sneller te realiseren en nog mooier werk voor onze klanten te maken.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in