Overslaan en naar de inhoud gaan

Generatie Z wil bereikt worden met online advertising

Merken missen een kans, wanneer ze generatie Z hetzelfde benaderen als millennials.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse onderzoeksbureau interviewde naast 901 &;toekomstige consumenten&; uit generatie Z, 500 van hun ouders en 1203 millennials tussen de 18 en 34 jaar oud.

related partner content for mobile comes here

Waar millennials geloven in email-marketing, lijkt generatie Z - geboren na 1998 - een stuk toegankelijker voor online advertising. 82 procent van de ondervraagden uit generatie Z zegt bereikt te willen worden via online advertenties, waar &;slechts&; 16 procent van de millennials deze mening deelt.

Speciaal voor , verwerkte Deep Focus de belangrijkste uitkomsten van het &;Cassandra Report&; in de onderstaande infographic:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in