Generatie Z wil bereikt worden met online advertising
Merken missen een kans, wanneer ze generatie Z hetzelfde benaderen als millennials.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amerikaanse onderzoeksbureau Deep Focus interviewde naast 901 'toekomstige consumenten' uit generatie Z, 500 van hun ouders en 1203 millennials tussen de 18 en 34 jaar oud.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Waar millennials geloven in email-marketing, lijkt generatie Z - geboren na 1998 - een stuk toegankelijker voor online advertising. 82 procent van de ondervraagden uit generatie Z zegt bereikt te willen worden via online advertenties, waar 'slechts' 16 procent van de millennials deze mening deelt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoSpeciaal voor AdWeek, verwerkte Deep Focus de belangrijkste uitkomsten van het 'Cassandra Report' in de onderstaande infographic:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid