Overslaan en naar de inhoud gaan

De Tuinen verdwijnt, nieuwe naam is Holland & Barrett

De Tuinen gaat zich rebranden naar het internationale retailmerk Holland & Barrett.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds 2003 is De Tuinen is onderdeel van Holland & Barrett, een dochteronderneming van het Amerikaanse NBTY. Holland & Barrett heeft bijna 1.000 winkels in de wereld.

related partner content for mobile comes here

Het rebrandingstraject zal zo’n 18 maanden duren.

Algemeen directeur Colinda Hoegee: ‘De Tuinen heeft unieke merkwaarden, een uniek assortiment en een eigen cultuur, die worden aangevuld met de nog sterkere waarden van Holland & Barrett.’

De Tuinen is de laatste jaren een spraakmakend retailmerk dat inspeelt op de nieuwe kijk op gezondheid & wellness in Nederland en opvalt door de anticyclische groei die het de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Reden van de rebranding is dan ook de (internationale) groei van het concept een het inspelen op ‘de nieuwe kijk op gezondheid & wellness in Nederland’.

De eerstkomende nieuwe winkel zal worden geopend volgens het nieuwe concept.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in