Overslaan en naar de inhoud gaan

Cornelie Weller ceo Starcom MediaVest Group Nederland

Ze was sinds 2013 general manager bij het mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rol van ceo werd tot nu toe ingevuld door Edwin Beijer die deze positie naast zijn functie als chief strategy officer (cso) vervult sinds 2011. Hij blijft cso bij Starcom. De benoeming van Weller is per direct.  

&;Cornelie Weller heeft in de rol van general manager een fundamentele bijdrage gehad in de acceleratie van het in 2011 ingezette groeipad ten aanzien van innovatie en diversificatie van SMG (Starcom en LiquidThread)&;, zegt Iain Jacob, president EMEA. &;De passie, het commitment en drive van Cornelie versterkt duidelijk het huidige directieteam.&;


Weller begon haar carrière bij TBWA\ (toen nog Campaign Company). Na 11 jaar in verschillende rollen bij OMD waar zij als adjunct managing director in 2009 vertrok, was zij vier jaar als onafhankelijke media-adviseur en pitchbegeleider actief bij onder meer ABN/Amro, Pon en Schiphol.

Cornelie Weller zegt: &;Het is een eer om deze volgende stap binnen SMG te maken. Tijdens mijn eerste periode hebben we samen een fantastische reis gemaakt om onze Human Experience filosofie verder tot leven te brengen en zo onze groei en ontwikkeling te boosten.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in