Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen special effects, maar handwerk maakt deze tvc voor McDonald's Happy Meal magisch

McDonald’s wil meer dan ooit hét familierestaurant van Nederland zijn en maakte daarom deze sprookjesachtige commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

McDonald’s zegt dat het meer dan ooit hét familierestaurant van Nederland wil zijn. TBWA\Neboko maakte een film voor Happy Meal (&;het produkt waar kinderen én ouders allebei happy van worden&;), waarin de kijker wordt meegenomen in een sprookjesachtige wereld. McDonald&;s: &;Daarin nemen vader en dochter plaats in een McDonald’s restaurant en zitten klaar om toe te treden in de magische wereld van het Happy Meal.&;                                                                                             
Voor de totstandkoming van de film is geen gebruik gemaakt van special effects. Alles is tot in detail met de hand gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in