Eurocamp en Ematters winnen Internet Advertising Competition Award


De technische inrichting, maar ook de resultaten die in korte tijd zijn behaald, waren voor de jury van de IACA's de belangrijkste factoren om voor realtime marketingbureau Ematters te kiezen.
Geïntegreerde campagne
Eurocamp wilde beter inspelen op de online oriënterende en shoppende consument. Daarom werd een volledig geïntegreerde campagne opgezet waarbij alle ingezette online kanalen op elkaar waren afgestemd. Eurocamp kreeg inzicht in hoe de consument zich door de online sales funnel bewoog door het inrichten van een Doubleclick Digital Marketing Suite (DDMS).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Resultaten
'In de eerste campagne realiseerden wij 300.000 bezoekers naar de website, 5.000 kwalitatieve Facebook-likes en 10.000 nieuwe opt-in emailadressen, aldus Ruben Niet, directeur Ematters.
IACA
De Internet Advertising Competition Awards worden jaarlijks uitgereikt door de Web Marketing Assocation.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid