Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurocamp en Ematters winnen Internet Advertising Competition Award

Ematters wint een award voor de online campagne van Eurocamp in de categorie 'outstanding online campaign'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De technische inrichting, maar ook de resultaten die in korte tijd zijn behaald, waren voor de jury van de ;s de belangrijkste factoren om voor realtime marketingbureau  te kiezen. 

related partner content for mobile comes here

Geïntegreerde campagne
Eurocamp wilde beter inspelen op de online oriënterende en shoppende consument. Daarom werd een volledig geïntegreerde campagne opgezet waarbij alle ingezette online kanalen op elkaar waren afgestemd. Eurocamp kreeg inzicht in hoe de consument zich door de online sales funnel bewoog door het inrichten van een Doubleclick Digital Marketing Suite (DDMS).

Resultaten
&;In de eerste campagne realiseerden wij 300.000 bezoekers naar de website, 5.000 kwalitatieve Facebook-likes en 10.000 nieuwe opt-in emailadressen, aldus Ruben Niet, directeur Ematters.

IACA
De Internet Advertising Competition Awards worden jaarlijks uitgereikt door de Web Marketing Assocation.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in