Overslaan en naar de inhoud gaan

Edgar Molenaars (KPMG) over ESG: 'Tijd dringt enorm voor wie nog moet starten'

CMO Report Interview II | Edgar Molenaars over de ESG-trein die voortdendert met nog niet alle CMO’s aan boord.
Edgar Molenaars, KPMG
Edgar Molenaars, KPMG
Edgar Molenaars, KPMG
Edgar Molenaars, KPMG

De helft (54%) van de CMO’s zegt ESG-doelen te hebben gesteld binnen het bedrijf en 26% zegt die doelen volgend jaar te zullen opstellen. Interne diversiteit en inclusie (84%) is het domein waarop bedrijven het vaakst doelstellingen hebben geformuleerd. Uitstoot (79%), energieverbruik (79%) en gezondheid van werknemers en samenleving (68%) volgen. Goed bezig? ‘Ja, maar de tijd dringt enorm voor wie hier nog mee moet starten’, zegt Partner Customer & Brand Strategy Edgar Molenaars van KPMG.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in