Overslaan en naar de inhoud gaan

Elja Polak gaat creative commerce-team opzetten binnen SuperHeroes

Hij is de eerste medewerker van het nieuw te vormen team.
Elja Polak SuperHeroes
Elja Polak
© Afbeelding: SuperHeroes
Elja Polak SuperHeroes
Elja Polak
© Afbeelding: SuperHeroes

SuperHeroes heeft Elja Polak aangenomen om een team te vormen rond creative commerce. Als eerste medewerker van dit team gaat hij een nieuwe dienst bouwen voor SuperHeroes en klanten van het bureau. Polak legt desgevraagd uit: 'Creative commerce heeft als doel transactionele merkervaringen te verbeteren door creativiteit en media slim te combineren met storytelling, social commerce, creators en retail media. Het doel is meer sales en betere merkervaringen bieden.'

related partner content for mobile comes here

Van retail media tot Netflix

Hoe groot het team gaat worden, is nog niet duidelijk. Dat hangt volgens Polak af van het succes en de tractie die de dienst gaat krijgen in de markt. De creative commerce-tak van SuperHeroes gaat zich volgens het persbericht richten op innovatieve oplossingen voor merken die zich aan willen passen aan het koopgedrag van Gen Z. SuperHeroes ziet namelijk grote creative commerce-kansen rondom opkomende advertentieplatformen. Als voorbeelden noemt het streamingsplatformen met reclame-ondersteunde abonnementen als Netflix en Disney+, maar ook retail media en reclame-oplossingen in taxidiensten als Uber.

Ervaring

SuperHeroes kiest met Polak voor een zwaargewicht in de industrie. Polak werkte tot voor kort bij softwarebedrijf RTB House en was eerder Head of Agencies bij Meta (het bedrijf achter Facebook) en Head of Digital bij Wavemaker (WPP). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in