Overslaan en naar de inhoud gaan

Marloes Garben naar New Growth Strategies, de zevenklapper van Abovo Maxlead en ander loopbaannieuws

Overlopers, opklimmers, afzwaaiers en binnenkomers. Het carrièrenieuws van bureaus, media, communicatie en de digitale wereld.
Vlnr, boven: Daphne Kemp en Koop Brandsma (hibou), Lars Vink (M2OC), Marc Pijsel (Pakt). Onder: Marloes Garben (NGS), Julie Oostvogels…
Vlnr, boven: Daphne Kemp en Koop Brandsma (hibou), Lars Vink (M2OC), Marc Pijsel (Pakt). Onder: Marloes Garben (NGS), Julie Oostvogels…
Vlnr, boven: Daphne Kemp en Koop Brandsma (hibou), Lars Vink (M2OC), Marc Pijsel (Pakt). Onder: Marloes Garben (NGS), Julie Oostvogels…
Vlnr, boven: Daphne Kemp en Koop Brandsma (hibou), Lars Vink (M2OC), Marc Pijsel (Pakt). Onder: Marloes Garben (NGS), Julie Oostvogels…

Bij DPG Media trad directeur-digital-business development Stefan Havik toe tot de ‘chiefs’ voor het digitale deel.

Bij NPO neemt een duo de taken over van Frans Klein. Remco van Leen en Jojanneke Doorn gaan samen de functie van directeur Video vervullen.

Oud-Hema-topman Tjeerd Jegen gaat fietsenfabrikant Accell leiden, terwijl Saskia Wagenmakers bij IPG Mediabrands Nederland ‘omhoog’ schuift naar de ceo-functie.

M2|OC heeft Lars Vink aangesteld als managing director.

Ewa Skotnicki weg bij Fairphone

‘Maatschappelijk marketeer’ Ewa Skotnicki vertrekt als brand communication manager bij Fairphone. Ze maakt later bekend wat ze hierna gaat doen. Skotnicki werkte vier jaar bij het duurzame-telefoonmerk. Ze is afkomstig van Triodos Bank.

De vijf van Hibou

Het datagedreven pr-bureau Hibou, dat werkt voor onder andere Indeed, Ideal, Epson en Saxo, heeft vijf nieuwe krachten aan het bureau toegevoegd.

Koop Brandsma is aangetreden als manager digital en gaat samen met Daphne Kemp aan de slag voor digitale campagnes van social tot advertising. Maarten Wesseling en Tim van Vliet traden kortgeleden aan bij het data-analyseteam.
Louise Horsten is aangetreden als pr-consultant.

Soda breidt uit met vier regisseurs

Filmproductiebedrijf Soda Films, met vestigingen in Amsterdam en Düsseldorf, heeft vier nieuwe regisseurs aangesteld. Naast Gijs Veerhoek en Aram de Groot zijn Vladimir Beck en Paul Vos.

Marloes Garben naar merkadviesbureau New Growth Strategies

Marloes Garben is als partner aangetreden bij merkadviesbureau New Growth Strategies, onderdeel van TBWA\Neboko. Ze wordt verantwoordelijk voor merkstrategieën, met een specifieke focus op merkproposities en -innovaties.

Garben werkte onder meer bij Sara Lee / Douwe Egberts en Unilever. Ze heeft 8 jaar in Londen gewerkt voor Unilever UK, Global & Prestige, waar ze verantwoordelijk was voor massamerken zoals Persil UK en strategische merken zoals Dermalogica. Daarnaast heeft ze 5 jaar als ondernemer gewerkt en was ze medeoprichter van Scoon, het duurzame e-commerce platform voor 'brands that care'.

Marc Pijsel nieuwe cfo bij Pakt

Pakt, een groep van acht toonaangevende productiebedrijven gevestigd in Nederland, Zweden en België, heeft een nieuwe financiële man. Marc Pijsel is aangetreden als cfo. Hij vormt samen met beide co-ceo’s Maartje van Wijk en Maurice Wenneker en coo Lydia Gumbs het managementteam van Pakt.

Zeven mediors en seniors sluiten zich aan bij Abovo Maxlead

Abovo Maxlead heeft de afgelopen periode zeven professionals aan de teams in Hoorn en Oegstgeest toegevoegd.

Jorrit de Jong (48 jaar) is gestart als trading & procurement-manager en sluit aan in het buying team van Abovo Media. Hij is afkomstig van Magna/IPG Mediabrands.

Dennis van Rooden (31 jaar) wordt performance-marketeer bij Maxlead. Hij komt van Balr waar hij head of digital was.

Martijn Post (32 jaar) is de nieuwe sea-consultant bij Abovo Media. Zijn jarenlange ervaring ligt vooral in de hotelbranche in diverse digitale functies.  

Nicky van der Zee (26 jaar) versterkt het marketingteam van Abovo Maxlead als marketing-communicatie=specialist.

Tom Clardeij (29 jaar) en Rafael van Wonderen (27 jaar) zijn als social media-consultant begonnen. Leon Wielens (33 jaar) is de nieuwe creatief van het contentlabel AM Beyond. Hij werkte eerder bij Boomerang en zijn eigen bureau Stolen Goods.

Julie Oostvogels naar Oona

Julie Oostvogels wordt de nieuwe business unit-manager van Oona en lid van het leiderschapsteam Benelux. Oona is een ‘community-first’-agency met een portfolio namen als Ikea, Gucci, Uniqlo en Samsung. Oostvogels werkte eerder voor Publicis, LDV en TBWA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in