Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de tv-commercial waarmee Palm generatie X aanspreekt

Bavaria NV wil het publiek weer warm maken voor het Belgische bier.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bavaria, dat in mei Palm Belgian Craft Brewers overnam (naast Palm ook de merken Cornet, Rodenbach en Estaminet), maakte begin juli bekend fors te investeren in de Palm-bieren. Naast de modernisering van de Palm-brouwerij in Steenhuffel kregen verschillende bieren een nieuwe uitstraling. De nieuwe tv-campagne is een van de belangrijkste middelen om het brede publiek kennis te laten maken met het vernieuwde, maar vertrouwde biermerk Palm.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe tv-campagne (bureau: These Days Antwerpen) staat de campagneslogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee laat de brouwerij zien wat Palm zo bijzonder maakt en welke momenten zich lenen voor een ‘Palmpje’.

Actief ontspannen met Palm


In een eerder artikel vertelt Kristof Ampe van Bavaria wat de bedoeling is van deze nieuwe campagne. De doelgroep van Palm is generatie X, geboren tussen 1961 en 1980, thans dus tussen 37 en 56 jaar oud. Ampe: ‘Dat is een doelgroep met veel tijd, maar ook weer niet. Zij hebben er moeite mee om hun tijd op de juiste manier in te delen, de balans te vinden tussen werk, gezin, sport en even achterover leunen, genieten met een glas bier. Mensen die zich actief ontspannen.’

vertelt Kristof Ampe van Bavaria wat de bedoeling is van deze nieuwe campagne. De doelgroep van Palm is generatie X, geboren tussen 1961 en 1980, thans dus tussen 37 en 56 jaar oud. Ampe: ‘Dat is een doelgroep met veel tijd, maar ook weer niet. Zij hebben er moeite mee om hun tijd op de juiste manier in te delen, de balans te vinden tussen werk, gezin, sport en even achterover leunen, genieten met een glas bier. Mensen die zich actief ontspannen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in