Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden portretteert Nederlanders op weg naar hun doel

Tim, die met zijn bedrijf GoSpooky de SAN New Kids on the Block won, is één van de geportretteerden in de nieuwe Nationale-Nederlanden…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nationale-Nederlanden wil uitdragen dat het al 150 jaar vertrouwd is met Nederland en al die verschillende Nederlanders die er wonen. 'Nederlanders die stuk voor stuk uniek zijn, maar ook allemaal overeenkomsten hebben. We delen in Nederland een taal, gebruiken, trekjes en gewoontes – en hebben altijd het idee dat we Nederlanders in het buitenland zó kunnen herkennen. Maar Nederlanders zijn ook trots op hun individualiteit. Hun eigenzinnigheid. We hebben allemaal onze eigen angsten, dromen en gebruiken, én onze doelen.'

related partner content for mobile comes here

Doelen stellen


Die doelen zijn de focus in de nieuwe campagne van Nationale-Nederlanden. Want doelen stellen we allemaal. Zoals de 18-jarige Tim, die met zijn bedrijf GoSpooky de SAN New Kids on the Block won en nu Amerika wil veroveren. Of Benjamin, die tot doel heeft verspilling van brood tegen te gaan en van brood dat na één dag al wordt weggegooid nieuwe producten maakt in zijn kleine winkeltje, zoals tosti’s, broodkruim en croutons.

De campagne is van J. Walter Thompson Amsterdam.

 



 

 



Credits

CAMPAIGN TITLE: Er is maar één Nederlander zoals jij ‒ najaarscampagne 2017
CLIENT: Nationale-Nederlanden
AGENCY CREDITS

CREATIVE PARTNER: Bas Korsten
JR. CREATIVE ART: Marius Gottlieb
JR. CREATIVE COPY: Jasper Korpershoek
SR. CREATIVE ART: Gerard Foekema
EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Daan de Raaf
STRATEGIST: Lisse Mastenbroek
BUSINESS DIRECTOR: Erik-Jan Koense
SR. CONCEPT PRODUCER: Catherine van Acker
SCREEN PRODUCER: Petra Leddy, Martijn van Hees, Melissa Nieveld
DIGITAL PRODUCER: Michiel van der Schalk
PRINT PRODUCER: Chariva Geurts
TITEL ANIMATIES: Tim Arnold


CLIENT CREDITS
MARKETING DIRECTEUR: Maurits Gockel
HOOFD BRANDING & SPONSORING: Daniel Doornhein
SR. BRANDMANAGER: Chantal Moreau-Peeters
SR. BRANDMANAGER: Francis van den Brink

PRODUCTION

PRODUCTION COMPANY 1: Cake Film & Photography
DIRECTOR: Joey de Leeuw
EXECUTIVE PRODUCER: Jolanda de Boer
PRODUCER: Diede Zillinger
D.O.P: Daan Bukman
PRODUCTION COMPANY 2: Menno Koop Productions
DIRECTOR: Daan Hocks
EXECUTIVE PRODUCER: Menno Koop
D.O.P: Daan Hocks
OFFLINE EDITOR: Brian Ent
GRADING & ONLINE: Laurens Orij
SOUND: Studio Alfred Klaassen
MUSIC: MassiveMusic
PHOTOGRAPHER 1: Sophie Hemels
PHOTOGRAPHER 2: Harro van Schoonhoven
IMAGE EDITING: House of Retouch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Carlien

Schande die blunder van Maurits Gockel - Nationale Nederlanden. Op zaterdagavond stuurt hij klanten een mail, die binnen 24 uur geactiveerd moet worden en vervolgens op maandag avond mailtje er over heen, FOUTJE, anders activeren. Schande ...overgang van Delta Lloyd pensioenen kunnen nog eens onder de loep

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in