Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick trekt Edward Herath en Ilse Gottlieb aan

Vanwege 'toegenomen vraag naar geïntegreerde campagnes'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Communicatie- en PR-bureau Weber Shandwick Nederland heeft Edward Herath en Ilse Gottlieb aangenomen.

related partner content for mobile comes here

Herath zal in de functie Digital Director verantwoordelijk zijn voor het dagelijks en strategisch management van het digital portfolio. Hij stuurt het digital en social team aan voor onder andere Philips TV, GSK en Unilever.

Gottlieb versterkt als accountmanager het consumer team. Zij is werkzaam voor onder andere Dove, Andrelon en Philips TV. 

Weber Shandwick Nederland stelt dat het met deze uitbreiding beantwoordt aan de toegenomen vraag naar geïntegreerde campagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in