Overslaan en naar de inhoud gaan

L’Oréal in Nederland eerste adverteerder op datingapp Happn

In samenwerking met mediabureau Zenith en McCann zet L’Oréal Nederland Miss Baby Roll in.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Happn is een datingapp die zich richt op het matchen van gebruikers die op dezelfde locatie zijn geweest. Flirten heeft op deze app de focus, net als de nieuwste mascara van L’Oreal Paris Mega Volume Miss Baby Roll, 'waarmee in een oogopslag een flirty look kan worden gerealiseerd'.

Zenith en McCann Amsterdam zijn op zoek gegaan naar een nieuw en impactvol medium dat binnen dit concept valt. Flirten anno 2017 doet men via datingapps en daarom was de match voor deze campagne snel gemaakt. 

related partner content for mobile comes here

'De doelgroep voor deze campagne bestaat uit jonge vrouwen die op zoek zijn naar een flirty look', vertelt Tale Meester van Zenith. 'Met de naam, Miss Baby Roll, heb je al een personalisatie die kan worden ingezet op Happn. Zo hebben we een profiel om het product gebouwd. Miss Baby Roll deelt haar geheimen met vrouwen op Happn en legt uit hoe je het beste een flirty look kan realiseren. Wanneer je haar liket, deelt Miss Baby Roll in een chatbericht haar geheim met een link en call-to-action om het product direct aan te schaffen.'


Grote mascaracampagne


Amber van Veggel van L’Oréal Nederland noemt de Mega Volume Miss Baby Roll lancering één van de grotere mascaracampagnes voor 2017 van L’Oréal Paris. 'We zien dat de mascaramarkt de laatste jaren stagneert en als merk is het daarom belangrijk om zowel in productontwikkeling als in communicatie uitingen vernieuwend voor de doelgroep te zijn. In Happn vonden wij de perfecte match om deze look tot leven te wekken op een moment waarop het daadwerkelijk relevant is voor haar, namelijk tijdens het flirten.'

Amber van Veggel van L’Oréal Nederland noemt de Mega Volume Miss Baby Roll lancering één van de grotere mascaracampagnes voor 2017 van L’Oréal Paris. 'We zien dat de mascaramarkt de laatste jaren stagneert en als merk is het daarom belangrijk om zowel in productontwikkeling als in communicatie uitingen vernieuwend voor de doelgroep te zijn. In Happn vonden wij de perfecte match om deze look tot leven te wekken op een moment waarop het daadwerkelijk relevant is voor haar, namelijk tijdens het flirten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in