Verhoog je merkwaarde in drie stappen!
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:


Daarom moet je als merk alle zeilen bijzetten om bij de consument op het netvlies te komen. Deze drie stappen helpen je daarbij:
- De eerste stap naar merkgroei is zorgen dat je merk opvalt. Consumenten moeten je merk overwegen op het moment dat het ertoe doet. Het aantal merken dat de consument serieus overweegt is niet zo groot en het is belangrijk om te weten waarop jouw merk onderscheidend is en daar op in te spelen.
- De volgende stap is zorgen dat je merk de eerste keus van de consument wordt. Dat betekent dat de consument jouw merk als eerste moet overwegen bij aanschaf. Ze moeten aan jouw merk meer waarde toekennen dan aan alle andere concurrerende merken, zelfs de merken met opvallende reclames.
- Daarnaast moet je als merk goed omgaan met markteffecten. Verschillende factoren kunnen bepalen of een consument op het moment van aanschaf wel of niet voor jouw merk kiest.
Wil je meer weten over merkwaarde en hoe je merkgroei kunt realiseren? Lees
hier het paper: Reality Check. Drive growth, by understanding the reality of how people choose brands.
het paper: Reality Check. Drive growth, by understanding the reality of how people choose brands.
Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken. Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid