Overslaan en naar de inhoud gaan

Verhoog je merkwaarde in drie stappen!

De wereld loopt over van de producten en merken. Alles schreeuwt om onze aandacht en merken zoeken constant naar manieren om relevant te…
Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daarom moet je als merk alle zeilen bijzetten om bij de consument op het netvlies te komen. Deze drie stappen helpen je daarbij:

  1. De eerste stap naar merkgroei is zorgen dat je merk opvalt. Consumenten moeten je merk overwegen op het moment dat het ertoe doet. Het aantal merken dat de consument serieus overweegt is niet zo groot en het is belangrijk om te weten waarop jouw merk onderscheidend is en daar op in te spelen.
  2. De volgende stap is zorgen dat je merk de eerste keus van de consument wordt. Dat betekent dat de consument jouw merk als eerste moet overwegen bij aanschaf. Ze moeten aan jouw merk meer waarde toekennen dan aan alle andere concurrerende merken, zelfs de merken met opvallende reclames.
  3. Daarnaast moet je als merk goed omgaan met markteffecten. Verschillende factoren kunnen bepalen of een consument op het moment van aanschaf wel of niet voor jouw merk kiest.

Wil je meer weten over merkwaarde en hoe je merkgroei kunt realiseren? Lees

hier het paper: Reality Check. Drive growth, by understanding the reality of how people choose brands.

het paper: Reality Check. Drive growth, by understanding the reality of how people choose brands.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ipsos

Bij marktonderzoeksbureau Ipsos zijn we grenzeloos nieuwsgierig naar mensen, markten, merken en de samenleving. In deze snel veranderende wereld is Ipsos de strategische partner die je helpt antwoorden te krijgen op de onderliggende kwestie achter jouw vraagstukken.  Omdat we diverse onderzoeksexpertises onder één dak aanbieden, kunnen we volledige antwoorden leveren die organisaties in staat stellen om GameChangers te zijn. We doen dit door het beste van wetenschap, technologie en kennis te combineren en door in alles wat we doen onze 4 S-en te garanderen: Safety, Simplicity, Speed en Substance. Hiervoor gebruiken we onze verschillende Triple A solutions: Appropriate, Agile en Affordable. Zo zorgen we ervoor dat jij sneller, slimmer en gedurfder kunt handelen. Uiteindelijk komt succes namelijk neer op een simpele waarheid: 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in