Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste en slechtste interactieve marketingcases van dit jaar

Op 15 november is het weer Fusion, het jaarlijkse congres van het Tijdschrift voor Marketing, AdfoResult, Communicatie en Adformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 15 november is het weer , het jaarlijkse congres van het Tijdschrift voor Marketing, AdfoResult, Communicatie en Adformatie.

related partner content for mobile comes here

In de sessie van het Tijdschrift voor Marketing draait het om de beste en slechtste interactieve marketingcases van dit jaar.

Dick Buschman van treedt samen op met Sam de Volder van het succesvolle Vlaamse bureau .

Ik vroeg Dick om al vast een goede en slechte weg te geven. Zodat jullie je allemaal razendsnel inschrijven voor deze dag. Je moet overigens wel opschieten, want deze sessie loopt in rap tempo vol.

Dick Buschman: 'In het kader van (te) veel gebruikte technieken (personalisatie + BN-er + viral) een goede en tenenkrommende slechte:

- Een goede variant is , in techniek niet origineel maar door uitvoering zeer sympathiek en effectief.

- Een recente tenenkrommende slechte is van Ordina waar de creativiteit zowel in idee, mechanisme als uitvoering, mijlenver te zoeken zijn!'

Als extraatje: nog deze goede (op 15 november draait het natuurlijk ook om de vraag wat je kunt leren van de goede en slechte voorbeelden.):

'Een recente, creatieve en amusante is het Japanse .'

Bezoekers van MolBlog krijgen overigens 30 euro op Fusion.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in