De beste en slechtste interactieve marketingcases van dit jaar
Op 15 november is het weer Fusion, het jaarlijkse congres van het Tijdschrift voor Marketing, AdfoResult, Communicatie en Adformatie.
In de sessie van het Tijdschrift voor Marketing draait het om de beste en slechtste interactieve marketingcases van dit jaar.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDick Buschman van Achtung treedt samen op met Sam de Volder van het succesvolle Vlaamse bureau These Days.
Ik vroeg Dick om al vast een goede en slechte weg te geven. Zodat jullie je allemaal razendsnel inschrijven voor deze dag. Je moet overigens wel opschieten, want deze sessie loopt in rap tempo vol.
Dick Buschman: 'In het kader van (te) veel gebruikte technieken (personalisatie + BN-er + viral) een goede en tenenkrommende slechte:
- Een goede variant is Stuur Jan op Pad, in techniek niet origineel maar door uitvoering zeer sympathiek en effectief.
- Een recente tenenkrommende slechte is 'De toekomst heeft jou nodig' van Ordina waar de creativiteit zowel in idee, mechanisme als uitvoering, mijlenver te zoeken zijn!'
Als extraatje: nog deze goede (op 15 november draait het natuurlijk ook om de vraag wat je kunt leren van de goede en slechte voorbeelden.):
'Een recente, creatieve en amusante is het Japanse '1-click Award.'
Bezoekers van MolBlog krijgen overigens 30 euro korting op Fusion.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid