Overslaan en naar de inhoud gaan

13e Van Hulzen pr-prijs over water

Sommige mensen beweren dat water en niet olie de oorzaak wordt van het volgende conflict in het Midden-Oosten. De branche moet er daarom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In teams strijden studenten om de titel ‘PR-talent 2008’ en een geldprijs van 1.500 euro. Nieuw dit jaar is een praktijkronde waarin de opdrachtgever de finalisten in kan schakelen bij het oplossen van kleine, maar zeer realistische communicatievraagstukken.

related partner content for mobile comes here

‘Dit is de druppel!’ is de titel van de fictieve case voor de . Een case waarin de overheid dreigt met een waterbelasting. Alleen als de waarde van water uit wordt gedrukt in de prijs, gaat de Nederlander bewuster om met water, is de overtuiging van de regering. Verschillende partijen zijn het daar niet mee eens en krijgen een jaar de tijd om aan te tonen dat ook zonder invoering van een waterbelasting deze bewustwording is te bereiken. Communicatie speelt in dit proces een belangrijke rol. Deelnemende studenten richten een fictief pr-bureau op en schrijven een strategisch plan om de bewustwording rondom water te verhogen.

De PR Talentenprijs wordt jaarlijks door Van Hulzen Public Relations georganiseerd voor studenten van hogescholen en universiteiten. Docenten selecteren begin maart 2008 de twee beste plannen van hun opleiding en sturen deze naar de vakjury, die maximaal zes plannen selecteert. De genomineerde teams presenteren hun plannen op de finaledagen; op basis van de inhoud van het plan en de presentatie bepaalt de vakjury wie zich ‘PR-talent 2008’ mag noemen.

Vorig jaar ging deze titel naar België. De Nederlandse deelnemers die dit jaar meedoen, zullen er alles aan moeten doen om de titel weer terug te brengen op Nederlandse bodem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in