Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Udo salesdirector ilse media

Ilse media, dochter van Sanoma Uitgevers, benoemt per 1 december 2007 Marcel Udo tot salesdirector. Udo komt van TMG (De Telegraaf).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt in zijn nieuwe rol verantwoordelijk voor de advertentie omzet van ilse media en de aansturing van het salesteam, waar sinds 1 oktober ook het Sales Online team van Sanoma Uitgevers deel van uit maakt. Daarnaast treedt Udo toe tot het managementteam van ilse media.

related partner content for mobile comes here

Udo (38) was bij TMG sinds maart 2005 als Business Unit Manager commercieel verantwoordelijk voor alle display advertising op de sites van De Telegraaf. Sinds 2001 is hij actief in de internetbranche, Daarvoor werkte hij bij De Telegraaf in diverse offline marketing- en salesfuncties.

Udo: ‘De functie van salesdirector ilse media, zie ik als een heel mooie uitdaging. Ilse media bestaat uit een groep enthousiaste, professionele en ambitieuze mensen waar ik mij zeer welkom voel.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in