Overslaan en naar de inhoud gaan

Traditioneel beeld bij nieuwe oplagecijfers

Het tweede kwartaal van 2007 geeft vrijwel een zelfde beeld als eerdere periodes als het gaat om de oplagecijfers bij de dagbladen. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit cijfers van Hoi, Instituut voor media auditing. De totaal betaalde kernoplage van De Telegraaf daalt van 649.739 naar 626.613 (tweede kwartaal 2007 wordt vergeleken met tweede kwartaal 2006), en De Telegraaf op zondag gaat van 638.165 naar 630.355. De oplage van het AD is van 466.792 gedaald naar 425.108.

related partner content for mobile comes here

De Volkskrant gaat van 249.637 naar 240.083, NRC Handelsblad van 217.559 naar 207.831. De Parool-oplage ging van 63.476 naar 63. 201. Stijgers zijn Trouw: van 92.222 naar 93.298, en het FD van 53.070 naar 54.289.

De totaal verspreide oplage van Metro groeit weer hard: van 471.901 naar 526.563. Ook Spits zag de oplage weer flink toenemen: van 421.134 naar 446.766 exemplaren. De eerste cijfers van DAG en De Pers zijn ook bekend. De Pers heeft een oplage van 486.399 en is daarmee de tweede gratis krant van Nederland. DAG komt uit op 326.086.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in