Traditioneel beeld bij nieuwe oplagecijfers
Dat blijkt uit cijfers van Hoi, Instituut voor media auditing. De totaal betaalde kernoplage van De Telegraaf daalt van 649.739 naar 626.613 (tweede kwartaal 2007 wordt vergeleken met tweede kwartaal 2006), en De Telegraaf op zondag gaat van 638.165 naar 630.355. De oplage van het AD is van 466.792 gedaald naar 425.108.
De Volkskrant gaat van 249.637 naar 240.083, NRC Handelsblad van 217.559 naar 207.831. De Parool-oplage ging van 63.476 naar 63. 201. Stijgers zijn Trouw: van 92.222 naar 93.298, en het FD van 53.070 naar 54.289.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe totaal verspreide oplage van Metro groeit weer hard: van 471.901 naar 526.563. Ook Spits zag de oplage weer flink toenemen: van 421.134 naar 446.766 exemplaren. De eerste cijfers van DAG en De Pers zijn ook bekend. De Pers heeft een oplage van 486.399 en is daarmee de tweede gratis krant van Nederland. DAG komt uit op 326.086.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid