Daphne wint account Goodyear Dunlop Europe
Goodyear Dunlop Europe heeft een opdracht getekend voor afname van het Daphne Dashboard. Het bandenconcern gaat gebruik maken van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Goodyear Dunlop Europe zet Daphne in om effecten van campagnes in de Franse markt te volgen en daardoor de prestaties van het marketingbudget te verbeteren. Daphne biedt een ´marketing dashboard´ dat binnen 48 uur onderzoeksrapportages kan terugkoppelen aan adverteerders.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daphne-directeur Arie den Boon zegt dat zijn bedrijf steeds meer internationale projecten gaat oppakken. ´De Nederlandse markt is voor ons een heel goede start geweest. Naast onze activiteiten in Nederland, België en Frankrijk zijn we ook klaar voor andere grensoverschrijdende projecten in Europa, Azië of Amerika.´
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid