Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategisch denken belangrijk voor pr-bureau

42 procent van de pr-bureaus werd door de cliënt ingehuurd vanwege het 'strategisch denken' van die bureaus. Dit blijkt uit een onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tweede belangrijkste reden voor het inhuren van een bepaald bureau is publiciteit met 14 procent.

related partner content for mobile comes here

Andere redenen:

11 procent Marketingcommunicatie

6 procent Toonaangevendheid

6 procent Evenementsondersteuning

2 procent Persreizen

2 procent Crisismanagement

Volgens de voorzitter van de Amerikaanse afdeling van Worldcom Public Relations Group blijkt uit het onderzoek dat bureaus tegenwoordig ook als strategische partners worden gezien die kunnen adviseren over meerdere kwesties in de marketingcyclus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in