Strategisch denken belangrijk voor pr-bureau
42 procent van de pr-bureaus werd door de cliënt ingehuurd vanwege het 'strategisch denken' van die bureaus. Dit blijkt uit een onderzoek…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De tweede belangrijkste reden voor het inhuren van een bepaald bureau is publiciteit met 14 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Andere redenen:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS11 procent Marketingcommunicatie
6 procent Toonaangevendheid
6 procent Evenementsondersteuning
2 procent Persreizen
2 procent Crisismanagement
Volgens de voorzitter van de Amerikaanse afdeling van Worldcom Public Relations Group blijkt uit het onderzoek dat bureaus tegenwoordig ook als strategische partners worden gezien die kunnen adviseren over meerdere kwesties in de marketingcyclus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid