Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Zeker met je creditcard

Consumenten moeten online meer met hun creditcard gaan betalen, vindt ICS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

International Card Services (Visa en MasterCard), is daarom gestart met een marketingcampagne.

related partner content for mobile comes here

Volgens Frederike Versloot, manager communicatie van International Card Services (ICS), denken nog te veel mensen dat online betalen met de creditcard onveilig is.

Vanuit het thema ‘’, moeten consumenten bewust worden gemaakt van de voordelen en veiligheid van deze vorm van online betalen. Daarvoor is animatiefiguur ‘Mr. Box’ bedacht. Mr. Box ‘weet als geen ander wat er allemaal mis kan gaan met een online bestelling.’ 

De campagne is bedacht en ontwikkeld door reclamebureau Eigen Fabrikaat en geproduceerd in samenwerking met design & animatiespecialisten The Ambassadors. Begin juli start ICS met een  pr-campagne, waarbij Het PR Bureau verantwoordelijk is voor de strategieontwikkeling, planning en implementatie. OMD verzorgt de mediaplanning, inkoop en strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in