Overslaan en naar de inhoud gaan

Vuurwerkcampagne ook in 2014 bij TBWA\Neboko

VeiligheidNL heeft na de succesvolle campagne van afgelopen jaar besloten ook in 2014 met TBWA\Neboko samen te werken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vuurwerkcampagne 2013 van TBWA voor VeiligheidNL, , viel veelvuldig in de prijzen. De campagne kreeg uitgebreid aandacht in de landelijke media en een ADCN lamp, AMMA award en Spinaward. En in Cannes werd vorige week de shortlist gehaald in de categorie PR. Reden voor VeiligheidNL om de campagne van 2014 opnieuw bij TBWA onder te brengen.

related partner content for mobile comes here

&;We richten ons op een doelgroep die eigenlijk meer dader- dan doelgroep is en derhalve verschrikkelijk lastig te bereiken met een vuurwerkcampagne die gedrag moet beïnvloeden. De repressieve strategie werkte echter preventief ook fenomenaal!&; aldus Cees Meijer van VeiligheidNL.
TBWA CEO Simon Neefjes: &;De campagne heeft mooi gescoord, duizenden schrikreacties uit de hoek van de (potentiële) kopers en alle aandacht in de media. En daarnaast ook wat prijzen voor de campagne. Het is ontzettend mooi om in 2014 opnieuw dit onderwerp op de kaart te zetten.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in