Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina en SuperTrash Girls lanceren kinderkledinglijn

De 'Cool to school' collectie is verkrijgbaar via het Eurosparen-programma van Campina.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Melk en mode, op het eerste gezicht geen vanzelfsprekende combinatie, maar bij Supertrash en FrieslandCampina denken ze daar blijkbaar heel anders over. Vandaag wordt namelijk de &;Cool tot school&; collectie gelanceerd, een kinderkledinglijn die tot stand kwam in samenwerking tussen SuperTrash en FrieslandCampina. 

related partner content for mobile comes here

De collectie, die exclusief verkrijgbaar zal zijn via het van Campina, is bedoeld voor kinderen in de leeftijd 7 tot 12 jaar. Via het Eurosparen-programma kan worden gespaard voor 50 procent korting op de kledingstukken uit deze SuperTrash Girls en Boys collecties. 

De ST. Girls en de  ST. Boys collecties bestaan uit kledingstukken zoals jassen, sneakers, longsleeves, skinny en denim jeans, in de maten 128-176. De connectie met Campina komt onder andere tot uiting in de teksten op de items. Zo is er een &;My Milky Way&; longsleeve voor meisjes en een &;Fresh like Milk&; capuchontrui voor jongens. 

SuperTrash-oprichter Olcay Gulsen noemt het partnership met FrieslandCampina &;een logische match&;: &;Wij zijn ons ervan bewust hoe belangrijk een gezonde levensstijl is voor kids. Deze vormt de basis voor goede schoolprestaties. ST. Girls staat voor speelse, fashionable looks en met deze ‘Cool to school’ collectie maken we ons merk in één klap toegankelijk voor een hele schoolgeneratie.&;

Volgens Frenkel Denie, marketingrirecteur bij FrieslandCampina laat Campina met deze collectie zien &;dat melk naast gezond ook eigentijds is&;. 

Campina zal de samenwerking met SuperTrash ondersteunen met een campagne, bestaande uit display-advertenties, social media-uitingen en winkelvloermaterialen. Ook komt de bestaande Eurosparen commercial in het teken van de &;Cool to school&; collectie te staan. 

Lees meer over de samenwerking tussen Olcay Gulsen en Frenkel Denie in de komende

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in