Overslaan en naar de inhoud gaan

Dave Frauenfelder (KPN/Hi) naar mediabureau M2Media

Per 1 september gaat Dave Frauenfelder in dienst bij mediabureau M2Media in de functie van Brand & Strategy Director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frauenfelder gaat volgens Nico Hilhorst, mede-oprichter en algemeen directeur van het bureau, onder andere invulling geven aan de sterk toegenomen vraag naar merk- en communicatiestrategie. Daarnaast zal zijn focus liggen op het prominenter op de kaart zetten van het zelfstandige mediabureau.

related partner content for mobile comes here

Hilhorst zegt met Frauenfelder naast &;een enorme dosis reclame- en communicatiekennis&;, ook nog &;de blik van de adverteerder&; in huis. Hilhorst: &;Zijn multidisciplinaire kennis en ervaring in het succesvol vermarkten van uitlopende producten, diensten en merken zal van grote waarde zijn voor de klanten van het bureau. Zijn winnaarsmentaliteit werkt aanstekelijk en inspirerend. Zijn komst geeft M2Media de extra boost om de reeds ingezette beweging naar een allround adviesbureau op het gebied van (digital) media- & marcomadvies versneld te realiseren.&;

Frauenfelder kwam in 2009 in dienst bij KPN als senior adviseur marketingcommunicatie van het jongerenmerk Hi en sinds 2011 de functie manager merk- & marketingcommunicatie Hi. Sinds oktober 2013 was hij onderdeel van het pitchteam voor de nieuwe bureauselectie van KPN en heeft hij meegewerkt aan de introductie van de nieuwe merkstrategie &;Voel je vrij&;, almede de nieuwe KPN campagnes &;4G voor heel Nederland&; en &;Begin gemist&;. Met zijn team won Frauenfelder vele prijzen waaronder de SAN Consistent Accent voor Hi en meer recent de campagne from the web.

Lees ook het met Dave Frauenfelder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in