Overslaan en naar de inhoud gaan

Rutger Huizenga hoofdredacteur WTF

Rutger Huizenga gaat van reclamebureau Etcetera naar Sanoma-platform WTF.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In juli begint hij er als hoofdredacteur. Huizenga (39) was in het verleden hoofdredacteur van dagblad Metro, chef nieuws Nieuwe Revu, columnist 925.nl en blogger bij The Post Online. Afgelopen anderhalf jaar was hij hoofd social pr bij reclamebureau Etcetera.

Martin Hersman, uitgever social, zegt dat  in twee jaar tijd via web, app en mobile flink gegroeid is. Sanoma claimt een uniek bereik van 2,7 miljoen unieke bezoekers in mei 2014. &;Met Rutger kunnen we een volgende stap maken. Daarbij zoeken we nieuwe samenwerkingen met partners en adverteerders.’ 

related partner content for mobile comes here

Huizenga heeft de ambitie WTF tot &;één van de viraalste nieuwsplatforms van Nederland&; te maken. Ook gaat hij zich toeleggen op het verder ontwikkelen van nieuwe reclamevormen voor adverteerders, &;waarbij commerciële boodschappen net zo aanstekelijk, opmerkelijk en viraal moeten worden als redactionele content&;.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in