Cannes in beeld: Wefilm
Door: Bas Welling
20140618-L1238455.jpg
Frank de Ruwe (Natwerk) en Mathys van Abbe (MobyPicture) doen een wedstrijdje wie het onhandigst over een stoel kan springen
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena20140618-L1238439.jpg
AKQA's Rob McIntosh kijkt voorbij de horizon, en ziet dat de toekomst van reclame vooral om innovatie gaat.
20140618-L1238460.jpg
Duitse cultregisseur Charley Stadler (check zijn vrolijke website) lacht nog een keer hartelijk om zijn eigen reel
20140618-L1238424.jpg
De hele dag inhoudelijk over je vak praten is ontzettend vermoeiend.
20140617-L1238378.jpg
Authenticiteit is het woord van Cannes 2014. En Laurens Orij (Crabsalad) is daar de verpersoonlijking van.
20140617-L1238325.jpg
Jurylid Roel Welling probeert tijdens zijn pauze de journalistieke moves van journalist Nils Adriaans (Creatie/Adformatie) te ontwijken.
20140618-L1238427.jpg
Hier zag je het voor het eerst: the backie is the new selfie.
1012601_828789350465636_8084531916932082460_n.jpg
Blijkbaar hebben ze ook in Denemarken een Joep Beving (MassiveMusic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid