Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes in beeld: Wefilm

Het jaarlijkse reclamefeestje in Zuid-Frankrijk is weer in volle gang. Adformatie vroeg Wefilm om de camera ter hand te nemen en de sfeer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door: Bas Welling

related partner content for mobile comes here

Frank de Ruwe (Natwerk) en Mathys van Abbe (MobyPicture) doen een wedstrijdje wie het onhandigst over een stoel kan springen


AKQA&;s Rob McIntosh kijkt voorbij de horizon, en ziet dat de toekomst van reclame vooral om innovatie gaat.


Duitse cultregisseur Charley Stadler (check zijn ) lacht nog een keer hartelijk om zijn eigen reel


De hele dag inhoudelijk over je vak praten is ontzettend vermoeiend.

 

Authenticiteit is het woord van Cannes 2014. En Laurens Orij (Crabsalad) is daar de verpersoonlijking van.
 

Jurylid Roel Welling probeert tijdens zijn pauze de journalistieke moves van journalist Nils Adriaans (Creatie/Adformatie) te ontwijken.
 

Hier zag je het voor het eerst: the backie is the new selfie.



Blijkbaar hebben ze ook in Denemarken een Joep Beving (MassiveMusic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in