
Door: Bas Welling
20140618-L1238455.jpg
Frank de Ruwe (Natwerk) en Mathys van Abbe (MobyPicture) doen een wedstrijdje wie het onhandigst over een stoel kan springen
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu Centraal20140618-L1238439.jpg
AKQA's Rob McIntosh kijkt voorbij de horizon, en ziet dat de toekomst van reclame vooral om innovatie gaat.
20140618-L1238460.jpg
Duitse cultregisseur Charley Stadler (check zijn vrolijke website) lacht nog een keer hartelijk om zijn eigen reel
20140618-L1238424.jpg
De hele dag inhoudelijk over je vak praten is ontzettend vermoeiend.
20140617-L1238378.jpg
Authenticiteit is het woord van Cannes 2014. En Laurens Orij (Crabsalad) is daar de verpersoonlijking van.
20140617-L1238325.jpg
Jurylid Roel Welling probeert tijdens zijn pauze de journalistieke moves van journalist Nils Adriaans (Creatie/Adformatie) te ontwijken.
20140618-L1238427.jpg
Hier zag je het voor het eerst: the backie is the new selfie.
1012601_828789350465636_8084531916932082460_n.jpg
Blijkbaar hebben ze ook in Denemarken een Joep Beving (MassiveMusic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid