Overslaan en naar de inhoud gaan

Air Max Bison, Remia en Rijksmuseum winnen Design Accountability Award

Air Max Bison, Remia en Rijksmuseum zijn vandaag zijn tijdens het Marketing & Design Congres in het Miele Inspirience Centre te Vianen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury spreekt van een sterk begin voor maar vond de bewijsvoering in de cases relatief eenvoudig; wat aantoont dat accountability vooralsnog geen prioriteit heeft voor opdrachtgever en bureau. De cases kunnen dus groeien in de kwalitatieve onderbouwing van de resultaten en de rol van design daarin.

related partner content for mobile comes here

De winnaars:

Project: Air Max Vochtvreter Ambiance
Opdrachtgever: Bison International BV
Bureau: Flex/the Innovationlab
Samenvattende quote: “Design als driver van innovatie”

Project: Remia Real American BBQ Sauces
Opdrachtgever: Remia
Bureau: DreamCatch
Samenvattende quote: “Consistente keuzes die zich uitbetalen in de resultaten”

Project: Kom dichterbij het Rijksmuseum
Opdrachtgever: Rijksmuseum
Bureau: Fabrique en Q42
Samenvattende quote: “Design als onderdeel van een succesvol integraal concept”

Samenstelling van de jury
- Tom Dorresteijn (voorzitter) Studio Dumbar, ceo/partner
- Prof. Dr. Arjan van den Born, Universiteit van Tilburg, hoogleraar creatief ondernemerschap
- Hans Spoelman, Financieel Dagblad, hoofd design
- Patrick Kuijsters, SNS Bank, director marketing & online
- Dr. Rik Riezebos, Eurib, branding specialist
- Adjan Kodde, Mirabeau, oprichter/partner

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in