Overslaan en naar de inhoud gaan

The Magic of Cannes

Even though Cannes is this week’s hotspot in terms of creativity and advertising, it is worth looking at other places where inspiration…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

What makes Vegas a hotbed for marketing greatness and creativity and what can agencies learn from it?

related partner content for mobile comes here

That’s exactly what Ash Bendelow from Brave aims to answer during the Cannes Lions presentation called -2/">The Sin City Chronicles.

With casinos being more than just gambling establishments - converging adventure, novelty, and, why not, magic - they manage to attract around 40 million annual visitors, many of which continue to return.

Brave believes that advertising agencies can take a page from Vegas’s book and apply the business model to the creative industry, cashing in on the sin city’s knowledge.

Brave is a creative agency that has the guts to stand up and challenge the advertising norm, infusing great ideas with the courage and the inspiration that go into creating mind-blowing experiences for both clients and consumers.

The Vegas inspired talk will benefit from a dash of high class magic, sprinkled by the most exciting British magician to ever step in Cannes - Dynamo, the global megastar who has dazzled audiences around the world.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in