Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen: IAA's Hollandse nieuwe, allereerste haringparty voor de reclame-industrie

Haring happen, nieuw IAA bestuur en jonge talenten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De allereerste wordt morgen, donderdag 12 juni bij Het Sieraad in Amsterdam gevierd. Naast het haring happen worden ook de nieuwe bestuursleden van IAA voorgesteld.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de party delen jonge talenten hun visie met het publiek. De jonge talenten op het podium worden begeleid door Matthijs van den Broek. De winnaar van YIM Mediatalent van het jaar Joris Garritsen van MediaCom zal de eerste zijn  die zijn visie zal delen. Vervolgens Ramin Bahari, de organisator van &;Back to Basic&; 24-uurs pitch die Interbest en Bever voor Jonge Honden organiseerde en waar de winnaars Nederland vertegenwoordigen in Cannes en aansluitend verschijnt de winnares van Leeflang scriptieprijs, Mariska Verstappen, customer insight analyse van bol.com.

Het veilen van het vaatje haring wordt gesponsord door en de opbrengst gaat naar . Plastic Whale vist de wateren in Nederland schoon. Ze zijn recentelijk gestart met het plastic vrij maken van de Amsterdamse grachten. 

Aanmelden voor de haringparty kan .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in