Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen op MARCOM14: Patrick Helmer (eFusion)

In het Internet tijdperk wordt loyaliteit steeds belangrijker.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Loyaliteit en herhaalaankopen zijn de backbone van elk commercieel bedrijf. In het Internet tijdperk wordt loyaliteit steeds belangrijker, een consument heeft namelijk veel meer vrijheid en empowerment. Deze seminar biedt een praktische gids met theorie, tips en ruimte voor uw vragen.

related partner content for mobile comes here

Over Patrick Helmer
Patrick Helmer is sinds 2013 mede-eigenaar van e-commercebureau eFusion. Patrick heeft een bedrijfskundige achtergrond (MSc) en is specialist en innovator op het gebied van eBusiness. 

Patrick Helmer spreekt woensdag om 15.05 uur in Theater 1 op de .

Aanmelden voor MARCOM kan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in