Morgen op MARCOM14: Patrick Helmer (eFusion)
In het Internet tijdperk wordt loyaliteit steeds belangrijker.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Loyaliteit en herhaalaankopen zijn de backbone van elk commercieel bedrijf. In het Internet tijdperk wordt loyaliteit steeds belangrijker, een consument heeft namelijk veel meer vrijheid en empowerment. Deze seminar biedt een praktische gids met theorie, tips en ruimte voor uw vragen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Over Patrick Helmer
Patrick Helmer is sinds 2013 mede-eigenaar van e-commercebureau eFusion. Patrick heeft een bedrijfskundige achtergrond (MSc) en is specialist en innovator op het gebied van eBusiness.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPatrick Helmer spreekt woensdag om 15.05 uur in Theater 1 op de MARCOM.
Aanmelden voor MARCOM kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid