Overslaan en naar de inhoud gaan

Olivier Klønhammer managing director bij Glassworks

Klønhammer vervangt Phil Linturn die sinds april coo is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige maand werd door een herstructurering van het senior management, coo. Klønhammer wil het beleid van Linturn voortzetten en zal zich vooral bezig gaan houden met het uitbreiden van de business, zowel nationaal als internationaal. 

related partner content for mobile comes here

Hiervoor werkte Klønhammer sinds 2013 als freelance executive producer. Hij werkte samen met 180 Amsterdam aan de wereldwijde lancering van PlayStation 4. Daarvoor werkte Klønhammer meer dan tien jaar bij Wieden+Kennedy Amsterdam. In 2011 won hij samen met z&;n team de Grand Prix in Cannes voor &;Write the Future&;, de film die Nike door Wieden+Kennedy voor het WK 2010 liet maken.

Klønhammer over Glassworks: ‘Als vaste klant van Glassworks was ik altijd onder de indruk van het feit dat kwaliteit en creativiteit altijd voorop stonden, of het nou kleine of grote en ingewikkelde jobs waren. Ik voel me zeer vereerd dat ik deel mag gaan uitmaken van zo&;n gedreven groep.&

&;Olivier heeft een combinatie van eigenschappen die je zelden tegenkomt: hij behoudt volledige controle over zijn projecten en stimuleert tegelijkertijd zijn hele team om altijd het onderste uit de kan te halen. En daarnaast vindt iedereen die met hem werkt hem ook nog eens ontzettend sympathiek&;, aldus Linturn over zijn opvolger. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in