Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen maakt behind the scenes met Kakhiel

Na een de hond speelt nu een kind de hoofdrol in de campagne. Kakhiel haakte hier op in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drie weken geleden ging de nieuwe themacampagne van Volkswagen live, vandaag lanceert Volkswagen de speciale Behind the scenes, samen met Kakhiel gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De themacommercial en Behind the scenes zijn onderdeel van de nieuwe campagne &;Je zal er maar een hebben. Een nieuwe Volkswagen.&; In de commercial is in beeld gebracht hoe een nieuwe Volkswagen het kind in de bestuurder naar boven brengt. Dit was ook het aanknopingspunt dat Kakhiel gebruikte voor het script van de making of. In deze film zijn volwassen crewleden druk bezig met de opnamen, maar hun stemmen zijn allemaal vervangen door kinderstemmen.

Met de Behind the scenes wil Volkswagen een rond verhaal neerzetten en zijn social media volgers extra content bieden.

Zie hier de commercial:

;Je zal er maar een hebben.&;

En hier de Behind the scenes:

;Jongetje&;

Credits:

 

Opdrachtgever: Volkswagen

Concept: DDB & Tribal Amsterdam

Script: Kakhiel, DDB & Tribal Amsterdam

Productie: Fono

Sound: PostOffice

Credits TVC:

Opdrachtgever: Volkswagen

Concept: DDB & Tribal Amsterdam

Regisseur: Vincent Lobelle

Productie: Bonkers

DOP: Wouter Westendorp

Postproductie: Hectic Electric

Music: MassiveMusic

Sound: The Ambassadors

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in