Tonie Broekhuijsen verlaat Sanoma na 30 jaar trouwe dienst


Tonie Broekhuijsen startte zijn loopbaan bij Libelle, dat toen nog uitgegeven werd door Uitgeverij Spaarnestad. 30 jaar later verlaat hij Sanoma.
Broekhuijsen zegt over zijn vertrek tegen Villamedia: 'Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken. Toen ik dertig jaar geleden tijdens mijn eerste maand bij Libelle op een receptie stond om afscheid te nemen van een medewerker, die 40 jaar voor Spaarnestad had gewerkt, dacht ik: "Dat dus nooit". Toegegeven, ik ben langer blijven hangen dan ik toen had kunnen vermoeden. Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBroekhuisen werkte voor veel verschillende titels in zijn 'Sanoma-tijd', waaronder Libelle, Beau Monde, Margriet en AutoWeek. De afgelopen 3,5 jaar was Broekhuijsen werkzaam als creative director digital content bij Sanoma Digital.
Bron: Villamedia
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid