Overslaan en naar de inhoud gaan

Tonie Broekhuijsen verlaat Sanoma na 30 jaar trouwe dienst

De laatste 3,5 jaar werkte Broekhuijsen als creative director digital content bij Sanoma Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tonie Broekhuijsen startte zijn loopbaan bij Libelle, dat toen nog uitgegeven werd door Uitgeverij Spaarnestad. 30 jaar later verlaat hij Sanoma. 

related partner content for mobile comes here

Broekhuijsen zegt over zijn vertrek tegen Villamedia: &;Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken. Toen ik dertig jaar geleden tijdens mijn eerste maand bij Libelle op een receptie stond om afscheid te nemen van een medewerker, die 40 jaar voor Spaarnestad had gewerkt, dacht ik: "Dat dus nooit". Toegegeven, ik ben langer blijven hangen dan ik toen had kunnen vermoeden. Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan.&;

Broekhuisen werkte voor veel verschillende titels in zijn &;Sanoma-tijd&;, waaronder Libelle, Beau Monde, Margriet en AutoWeek. De afgelopen 3,5 jaar was Broekhuijsen werkzaam als creative director digital content bij Sanoma Digital.

Bron: Villamedia

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in