Overslaan en naar de inhoud gaan

Eindstand Cannes 2014: Lemz pakt 13e gouden Leeuw én GP for Good in Cannes

Het 61ste Cannes Lions-festival is afgesloten met het 13e goud voor Lemz met Sweetie plus een GP for Good, zilver voor W+K en brons voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terre des Hommes en Lemz wonnen hun 13e gouden Sweetie-Leeuw in de categorie Branded Content & Entertainment.

Ook kregen ze de Grand Prix for Good, waarbij werk wordt bekroond dat geen Grand Prix kan winnen in de categorieën, omdat het voor het goede doel/non-profit is of een dergelijke boodschap heeft.

Film
In Film kregen Wieden+Kennedy en Heineken zilver voor ‘The Odyssey’ (productiemaatschappij MJZ London), 180 Amsterdam en Sony werden bekroond met brons voor ‘The Last of Us’ voor Playstation 4 (productiemaatschappij Minivegas Amsterdam).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in