Cannes: 19 shortlistvermeldingen in Cyber, Radio, Product Design en Design


Dit zijn de shortlistvermeldingen die vanmorgen zijn vrijgegeven:
Categorie Cyber
Zes vermeldingen: Sweetie, Terre des Hommes Netherlands, Lemz Amsterdam
Twee vermeldingen: Nitrocharge your Game, Adidas Football, DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Twee vermeldingen: Absolut Nextframe, The Absolut Company, Pernod Ricard, Sid Lee
Twee vermeldingen: Life size Messi, Electronic Arts, Wieden + Kennedy Amsterdam
Fans of the World, Heineken, DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Porsche Blind Trade (Porsche Macan), Achtung!
The Alzheimer’s Event, Alzheimer Nederland, N=5 Amsterdam
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Categorie Radio
Girlfriend, Tomtom, DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Pregnant, Tomtom, DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Categorie Design
Concept Briquette, voor DDB & Tribal Worldwide Amsterdam, door DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
Categorie Product Design
Raw for the oceans, G-Star Raw Amsterdam, FHV BBDO Amsterdam / Part of a bigger plan
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid