Inspiratiesessies over Twitter Advertising
Twitter gaat adverteerders bijpraten over de mogelijkheden van adverteren op Twitter.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
#Twitter4Brands wordt een regelmatig terugkerend event waar merk-, marketing- en mediaprofessionals de mogelijkheden van Twitter voor bedrijven kunnen ontdekken, steeds met een wisselend thema.
Tijdens de eerste editie van #Twitter4Brands, op 4 juli in Amsterdam, presenteert Fiat Nederland decases #WinHappyWeekend en #TweetTaxi en deelt Hi (KPN) ervaringen over de case #morefestivals. Deze editie bevat ook een roundtable onderdeel waarin het Nederalndse Twitter-team tips & tricks zal geven en waarin ruimte is voor vraag & antwoord.
#Twitter4Brands is gratis. In verband met het beperkte aantal plaatsen hanteert Twitter een doelgroepbeleid voor deze events. Aanmelden kan via www.twitter4brands.nl.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid